Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

€ 79,00
+ € 11,49 Verzending

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Merk: Unbranded
Verkocht door:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Merk: Unbranded

€ 79,00

Op voorraad
+ € 11,49 Verzending
Verkocht door:

€ 79,00

Op voorraad
+ € 11,49 Verzending

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Merk: Unbranded
  • Categorie: Sporten & Hobbies
  • Uitgever / Label: Peter Lang AG
  • Formaat: Paperback
  • Aantal pagina's: 424
  • Taal: English
  • Fruugo-ID: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Levering & retouren

Wordt binnen 24 uur verzonden

  • STANDARD: € 11,49 - Levering tussen vr 14 november 2025–do 20 november 2025

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid