Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
+ € 8,49 Verzending
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merk: Taylor & Francis Ltd
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merk: Taylor & Francis Ltd
14-dagen retourbeleid
14-dagen retourbeleid
Betaalmethoden:
Beschrijving
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merk: Taylor & Francis Ltd
- Categorie: Kunst, Architectuur & Fotografie
-
Auteur: H. Smyth
-
Uitgever / Label: Taylor & Francis Ltd
-
Formaat: Hardback
-
Aantal pagina's: 312
-
Verschijningsdatum: 2022-01-24
-
Taal: Engels
- Fruugo-ID: 344385178-754024370
- ISBN: 9780419186106
Levering & retouren
Verzonden binnen6 dagen
-
STANDARD: € 8,49 - Levering tussen ma 12 januari 2026–vr 30 januari 2026
Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid