Marketing by Sharp & Byron Professor of Marketing Science & Professor of Marketing Science & University of South Australia Paperback Book

€ 129,00
+ € 13,49 Verzending

Marketing by Sharp & Byron Professor of Marketing Science & Professor of Marketing Science & University of South Australia Paperback Book

  • Merk: Unbranded
Verkocht door:

Marketing by Sharp & Byron Professor of Marketing Science & Professor of Marketing Science & University of South Australia Paperback Book

  • Merk: Unbranded

€ 129,00

Op voorraad
+ € 13,49 Verzending
Verkocht door:

€ 129,00

Op voorraad
+ € 13,49 Verzending

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

Marketing Theory Evidence Practice vertelt het verhaal van marketing van zijn theorieën, concepten en real-life toepassingen, terwijl het een realistisch overzicht biedt van de marketingwereld. Het demonstreert de praktische toepassing van marketingvaardigheden geïllustreerd door casestudy's en praktijkprofielen en geeft studenten inzicht in de industrie die hen in hun carrière zullen ondersteunen.
  • Merk: Unbranded
  • Categorie: Bedrijfsleven, Financiën & Recht
  • Auteur: Sharp & Byron Profes
  • Uitgever / Label: Oxford University Pr
  • Formaat: Paperback
  • Verschijningsdatum: 2017-11-01
  • Taal: Engels
  • Fruugo-ID: 39822252-81762547
  • ISBN: 9780195590296

Levering & retouren

Wordt binnen 24 uur verzonden

  • STANDARD: € 13,49 - Levering tussen vr 24 oktober 2025–do 30 oktober 2025

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid