Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

€ 31,95
+ € 2,49 Verzending

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Merk: Unbranded
Verkocht door:

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Merk: Unbranded
Prijs: € 31,95
Verkocht door:
€ 31,95
+ € 2,49 Verzending

Nog maar 5 op voorraad

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

Condition: Brand NewFormat: Paperback / softback - Publisher: Folrose - Publisher Date: 14/02/2018 - Pages: 152 - Dimensions: 23.4 x 15.6 x 0.9 centimeters (0 - Category: Business, Marketing, Public Relations,
  • Merk: Unbranded
  • Categorie: Bedrijfsleven, Financiën & Recht
  • Auteur: Chapple, Duncan S
  • Lengte: Pages: 152
  • Uitgever / Label: Folrose
  • Formaat: Paperback / softback
  • Grootte: 23.4 x 15.6 x 0.9 centimeters (0
  • Verschijningsdatum: 14/02/2018
  • Taal: English
  • Fruugo-ID: 336448499-740058871
  • ISBN: 9780906378083

Levering & retouren

Verzonden binnen7 dagen

  • STANDARD: € 2,49 - Levering tussen do 30 oktober 2025–ma 10 november 2025

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid