Levertijd
De levertijd is afhankelijk van meerdere factoren, zoals de verzendwijze die u kiest bij de checkout.
De locatie van de verkoper en de geschatte levertijd wordt weergegeven wanneer u in de productpagina op ‘Levering’ klikt.
‘Standard domestic delivery’ (‘Standaard nationaal’) - als het land van de verkoper en het land van levering hetzelfde zijn, dan is de geschatte levertijd 2-5 dagen na verzending. Bij standaardverzending is er geen mogelijkheid voor traceerbare verzending (tracking) of een afleverbewijs.
‘Standard domestic delivery’ (‘Standaard nationaal’) - als het land van de verkoper en het land van levering hetzelfde zijn, dan is de geschatte levertijd 5-14 dagen na verzending. Bij standaardverzending is er geen mogelijkheid voor traceerbare verzending (tracking) of een afleverbewijs.
‘Standard domestic delivery’ (‘Standaard nationaal’) - als het land van de verkoper en het land van levering hetzelfde zijn, dan is de geschatte levertijd 1-2 dagen na verzending. Doorgaans biedt de express optie de mogelijkheid voor traceerbare verzending (tracking) of een afleverbewijs.
‘Standard domestic delivery’ (‘Standaard nationaal’) - als het land van de verkoper en het land van levering hetzelfde zijn, dan is de geschatte levertijd 3-7 dagen na verzending. Doorgaans biedt de express optie de mogelijkheid voor traceerbare verzending (tracking) of een afleverbewijs.
Er kan een handtekening bij ontvangst worden vereist.
Als er verschillende verzendingsopties beschikbaar zijn, dan kunt u uw keuze maken bij de checkout. Wij zijn een marktplaats en daarom kunnen de opties voor artikelen in uw winkelmandje verschillen.
Houd er rekening mee dat alle levertijden geschatte tijden zijn die niet kunnen worden gegarandeerd en die geen rekening houden met de tijden voor douaneafhandeling die buiten onze invloed vallen. Specifiek bij levering aan Zuid-Afrika: houd rekening met extra levertijd of vertraging bij de Zuid-Afrikaanse douane- en postdiensten.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van meerdere factoren, zoals de verzendwijze die u kiest bij de checkout.
Bij de verzendkosten die op onze productpagina’s worden vermeld wordt uitgegaan van levering in het land van de landelijke Fruugo website die u bekijkt. Als u bijvoorbeeld fruugo.es bekijkt, dan gelden de vermelde verzendkosten voor levering in Spanje. Als u het land van levering bij de checkout verandert, dan worden de verzendkosten aangepast.
Als u een Fruugo account hebt, dan kunt u het land van levering voor uw account als volgt veranderen:
Log in op uw account
Selecteer uw account
Klik op ‘Personal details’ (‘Persoonlijke gegevens’)
Land van levering aanpassen
Dit past de verzendkosten in de vensters met productinformatie aan.
De totale verzendkosten worden vermeld op de laatste pagina van de checkout voordat u de bestelling plaatst. Het is belangrijk dat u bij de checkout het juiste land van levering selecteert. Uw bestelling wordt geannuleerd als het bezorgadres niet overeenkomt met het land van levering omdat de kosten dan onjuist zijn berekend.
Als er extra verzendkosten verbonden zijn aan uw bestelling, bijvoorbeeld wanneer het gewicht van een product groter is dan de limieten van de koeriersdienst, of als geleverd wordt aan een verafgelegen adres, dan nemen we contact met u op en kunt u besluiten of u verder wilt gaan met de bestelling of deze wilt annuleren.
Adresbeperkingen voor levering
Op dit moment verzenden wij naar 42 landen:
Australië, Bahrein, België, Canada, China, Denemarken, Egypte, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, India, Ierland, Israël, Italië, Japan, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Qatar, Roemenië, Rusland, Saoedi-Arabië, Singapore, Slowakije, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Verenigd Koninkrijk (Groot-Brittannië), Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten.
Wij moeten voldoen aan de nationale en internationale normen voor het vervoer van bepaalde producten naar bepaalde bestemmingen. Vanwege deze landenspecifieke leveringsbeperkingen is het mogelijk dat niet alle producten leverbaar zijn aan alle bestemmingen.
Wij tonen alleen producten aan u die leverbaar zijn in uw land.
Wij zullen alleen bestellingen leveren aan het adres van een verpakkingspunt als het factuuradres van de betaalkaart is opgegeven bij de checkout.
Koeriersdiensten
Onze verkopers maken gebruik van een grote verscheidenheid aan toonaangevende koeriersdiensten en postdiensten om uw bestellingen te leveren, afhankelijk van het land van oorsprong en bestemming en het type product.
Helaas is het voor u niet mogelijk om een specifieke koeriersdienst te kiezen.
Na aankomst in uw land kan het pakket worden overhandigd aan uw plaatselijke postdienst en is het mogelijk dat u uw pakket moet ophalen bij een plaatselijk ophaalpunt.